
Отворени врати на Факултет по Обществено Здраве „Проф. д-р Цекомир Воденичаров, дмн” 2025
НОВИНИ Отворени врати на Факултет по Обществено Здраве „Проф. д-р Цекомир Воденичаров, дмн“ 2025 Факултет по обществено здраве „Проф. д-р Цекомир Воденичаров, дмн“ към МУ-София отваря врати за всички кандидат-студенти и техните семейства на 10.05.2025 г. от 11:00 до 14:00

Церемония по връчване на дипломи на абсолвенти – ФОЗ 2025
НОВИНИ Церемония по връчване на дипломи на абсолвенти – ФОЗ 2025 Уважаеми абсолвенти, Ръководството на Факултет по обществено здраве „Проф. д-р Цекомир Воденичаров, дмн“ към Медицински университет – София има удоволствието да Ви покани на официална церемония по връчване на

Студентите от ФОЗ „Проф. д-р Цекомир Воденичаров, дмн“ с призови места в Национално състезание
НОВИНИ По повод 30-годишнината от основаването на Факултет по обществено здраве „Проф. д-р Цекомир Воденичаров, дмн“ при Медицински университет – София, се проведе двудневен форум в партньорство с Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ „Токуда“. Събитието включваше кръгла маса и Национално състезание

Класиране на правоимащите студенти за стипендия за летен семестър на учебната 2024/2025 г.
НОВИНИ Класиране на правоимащите студенти за стипендия за зимен семестър на учебната 2024/2025 година За да отворите таблицата с класираните правоимащи за летен семестър, моля натиснете този бутон: Отвори таблицата

МУ-София отбеляза двоен празник на 7-ми април
НОВИНИ На 7 април 2025 г., Медицински университет – София традиционно чества два значими празника: Световния ден на здравето и Празника на научноизследователската и преподавателска дейност на университета. Тържествени събития Празничните прояви започнаха с поднасяне на венци и цветя пред

Преподавателска мобилност по програма „Еразъм+“
НОВИНИ В периода 24-28 март 2025 г. преподаватели от Факултета по обществено здраве „Проф. д-р Цекомир Воденичаров, дмн“ и преподаватели от Фармацевтичният факултет към Медицински Университет – София, осъществиха посещение в университета КваЗулу-Натал, Република Южна Африка в рамките на преподавателска